Після довгих досліджень, підрахувань та сумнівів, робоча група з питань транспорту представила на розсуд херсонців новий, так званий «економічно обґрунтований» тариф на перевезення у маршрутному транспорті.
На думку членів робочої групи жителі та гості міста за кожну свою поїздку у маршрутці повинні платити… 8 гривень. Дослідники пояснюють : ціна з урахуванням нових великих автобусів, на кожен — по три водія з офіційною зарплатою у 8 тисяч гривень, коротких (а не довжиною понад 30 кілометрів) маршрутів, всіх електронних додатків за графіком, забезпечення квитками і ще багатьма іншими комфортними інноваціями.
Думка експертів важлива, але що думають про здорожчання «рядові» херсонці?
Ми поставили містянам два питання. На перше, — «Чи можливе підвищення тарифів при нинішньому «маршрутному сервісі», — 94 % опитуваних відповіли «Ні». Тим самим херсонці підтвердили, що на даний момент якість обслуговування незадовільна.
Підсумовуючи відповіді, які ми отримали у соцмережі та на вулицях міста можемо виділи 3 основні критерії, на які херсонці акцентували свою увагу:
Ті ж 6% респондентів, що ставляться позитивно до збільшення вартості проїзду готові щоранку віддавати 8 гривень лише за умови підвищення комфорту перевезень.
Тож із голосування користувачів Фейсбука логічно виплило питання : за яку якість перевезень херсонці готові платити суму за перевезення у маршрутках, удвічі більшу за теперішню.
Всі маршрутні таксі повинні курсувати у вечірній час, бути обладнані кондиціонерами та мати тільки сидячі місця, — саме такі вимоги висували жителі міста за підвищення тарифів на проїзд. Але зустрічалися і більш радикальні та навіть неординарні пропозиції:
Зараз херсонські маршрутки і на 4 гривні тягнуть не дуже, тому якщо піднімати тариф (навіть поступово) необхідно прислухатися до містян, щоб між тарифом у 8 гривень та станом і якістю обслуговування можна було поставити знак дорівнює.