Реформа енергоринку і як результат — поява на додачу до раніше існуючого «Херсонобленерго» нового Товариства «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» збили жителів області з пантелику. Споживачі губляться між сайтами двох Товариств і плутаються якій компанії передавати показники, а у якої брати рахунок за електроенергію.
Перш за все портібно памятати, що з 2019 року АТ «Херсонобленерго» відповідальне лише за розподіл (передачу) електричної енергії мережами, а ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» відтепер постачає електроенергію жителям області.
Редакція видання пропонує вам покрокову інструкцію як не заплутатися у сайтах та передати показники і отримати рахунок для оплати за електроенергію легко і без помилок.
КРОК №1:
Для початку потрібно зареєструватися в «Особистому кабінеті» на сайті АТ «Херсонобленерго» https://ksoe.com.ua/ . Сюди з 1 по 4 число кожного місяця і потрібно передавати показники електролічильника.
Ті, хто не має можливості користуватися сайтом і досі можуть передавати показники в автоматичному режимі за телефоном: (0552) 316-316 (цілодобово), за телефонами кол-центру: (0552) 48-06-20, 0-800-500-629 (цілодобово).
Крім того херсонцям пропонують заповнити заяву у Центрах по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5, вул. Перекопська, 178), в абонентських групах РЕЗ і ЕМ або скористатися терміналом у Центрі по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5), повідомляє прес-служба Товариства.
КРОК №2:
З початку 2019 року квитанцію для сплати видаватиме новостворена ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія». Тому після 6 числа кожного місяця переходимо на її сайт http://www.khoek.ks.ua/ , знаходимо розділ «Споживачам» — «Кабінет побутового споживача».
*Якщо у вас уже є кабінет на сайті «Херсонобленерго» повторно реєструватися не доведеться, всі бази автоматично перенесені на «ХОЕК».
Вводимо логін та пароль ( ті самі, що й на обленерго ) і отримуємо рахунок для сплати.