ЗАТВЕРДЖЕНО
Установчими зборами засновників
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ЄДИНИЙ ЩИТ»
протокол № 1 від 25 січня 2016 року
СТАТУТ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ЄДИНИЙ ЩИТ»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ЄДИНИЙ ЩИТ» (далі – Громадська організація) – добровільне об’єднання фізичних осіб для захисту прав i свобод, задоволення суспільних, зокрема, економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.
1.2. Громадська організація є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.
1.3. Громадська організація створена та діє відповідно до Конституції України, Закону України «Про громадські об’єднання», Цивільного кодексу України та інших актів законодавства, цього Статуту та на підставі рішення установчих зборів засновників (протокол №1 від 25 січня 2016 року).
1.4. Повне найменування Громадської організації:
Українською мовою – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ЄДИНИЙ ЩИТ»;
Російською мовою – ОБЩЕСТВЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ «ЕДИНЫЙ ЩИТ».
Скорочене найменування організації:
Українською мовою – ГO «ЄДИНИЙ ЩИТ»,
Російською мовою – ОО «ЕДИНЫЙ ЩИТ».
2. МETA (ЦІЛІ) ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
2.1. Основною метою діяльності Громадської організації є об’єднання досвіду та зусиль спеціалістів різних професій та напрямків діяльності для сприяння захисту прав і свобод та розвитку громадян України незалежно від віку, статі, віросповідання як особистостей та патріотів Украіни з метою відродження традицій, культури, духовних цінностей України, формування сучасної ідеології країни, розвитку патріотизму, зміцненню взаєморозуміння поколінь, задоволення та захисту законних професійних, соціальних, економічних, творчих та інших інтересів як членів Громадськоі організації, так і громадян України.
2.2. Основним завданням Громадської організації є:
■ громадський контроль, тобто безпосередній нагляд представників громадської організації за дотриманням прав та законних інтересів членів громадської організації в установах, органах державної влади та місцевого самоврядування, на підприємствах всіх форм власності з метою припинення та/або недопущення порушення прав та законних інтересів громадян;
■ у разі участі членів громадської організації в місцевих виборах здійснювати правову та іншу допомогу в реалізації виборчих прав та контролі за дотриманням виборчого законодавства суб’єктами виборчого процесу;
■ надання всіх видів правової допомоги членам громадської організації та їх сім’ям;
■ представництво інтересів в органах державної влади та місцевого самоврядування, інших юрисдиційних органах найменш захищенних верств населення (інвалідів, дітей сиріт, учасників АТО, учителів, лікарів) у разі їх звернення за захистом до громадської організації;
■ організація та проведення публічних заходів (конференцій, семінарів, круглих столів, тренінгів, громадських слухань) для членів Громадської організації та громадськості, сприяння вихованню молоді на основі традиційних культурних та духовних цінностей, формуванню гармонійно розвинених особистостей з високим духовним, інтелектуальним та фізичним потенціалом;
■ сприяння забезпеченню доступу членів Громадської організації та громадськості до інформації, що стосується захисту їx прав;
■ консолідація та активізація зусиль членів організації, правоохоронних органів i державних служб, а також створених ними громадських формувань для укріплення взаємного порозуміння та духовного відродження України;
■ сприяння підвищенню рівня правової обізнаності членів Громадської організації та громадськості, участь у формуванні сучасної ідеології країни, в громадсько- політичному житті України з метою створення умов та механізмів, що забезпечують її відродження та розвиток;
■ пропаганда кращих досягнень та традицій української держави з метою об’єднання та взаємного порозуміння поколінь;
■ сприяння відновленню прав громадян та членів Громадської організації в разі їx порушення;
■ представництво інтересів членів Громадської організації перед органами державної влади України (як центральними, так i регіональними), участь в роботі законодавчих i виконавчих органів державної влади з питань життя ветеранів, пенсіонерів, інвалідів, молоді, дітей-сиріт i дітей, позбавлених батьківського піклування, участь у розробці проектів нормативних актів із цих питань, підвищення ефективності роботи організацій із захисту соціальних, економічних, політичних й інших законних прав та інтересів незахищених верств населення;
■ захист законних інтересів Громадської організації;
■ сприяння громадському контролю за дотриманням прав та законних інтересів членів Громадської організації та громадськості, розвиток механізмів взаємодії i співпраці з органами державної влади та місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, недержавними установами;
■ координація діяльності членів для досягнення мети та завдань Громадської організації, сприяння органам державної влади та місцевого самоврядування, іншим установам у справі патріотичного виховання i фізичного розвитку молоді.
2.3. Громадська організація створюється i діє на основі:
1) добровільності;
2) самоврядності;
3) вільного вибору території діяльності;
4) рівності перед законом;
5) відсутності майнового інтересу членів;
6) прозорості, відкритості та публічності.
2.4. Громадська організація вільна у виборі напрямів своєї діяльності в межах, визначених цим статутом та законом.
3. ЮРИДИЧНИЙ CTATУC ОРГАНІЗАЦІЇ
3.1. Громадська організація є юридичною особою i набуває прав юридичноі особи з моменту її державної реєстрації відповідно до вимог законодавства.
3.2. Громадська організація має власне майно, самостійний баланс, поточний, вкладні (депозитні), валютний та інші рахунки в банківських та фінансових установах, печатки та бланки з власним найменуванням, емблему, прапор іншу символіку.
3.3. Для досягнення cвoєї мети (цілей) Громадська організація має право:
1) вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі);
2) звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади, органів влади органів місцевого самоврядування, їx посадових i службових осіб із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами;
3) одержувати у визначеному законом порядку публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації;
4) брати участь у визначеному законодавством порядку в розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами влади Автономноі Республіки Крим, органами місцевого самоврядування i стосуються сфери діяльності громадського об’єднання та важливих питань державного i суспільного життя;
5) проводити мирні зібрання;
6) бути учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові i немайнові права відповідно до законодавства;
7) здійснювати відповідно до закону підприємницьку діяльність виключно чepeз створені в порядку, передбаченому законом, юридичні особи (товариства, підприємства), якщо така діяльність відповідає меті (цілям) організації та сприяє її досягненню;
8) засновувати з метою досягнення своєї статутної мети (цілей) засоби масової інформації;
9) брати участь у проведенні державної регуляторної політики відповідно до закону;
10) брати участь у порядку, визначеному законодавством, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державноі влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об’єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери їхньої діяльності;
11) здійснювати інші права, не заборонені законом.
3.4. Громадська організація та створена нею юридична особа (товариство, підприємство) може бути виконавцем державного замовлення відповідно до закону.
3.5. Громадська організація не має на меті одержання прибутку.
4. ЧЛЕНИ (УЧАСНИКИ) ОРГАНІЗАЦІЇ, ЇX ПPABA I ОБОВ’ЯЗКИ, ПОРЯДОК НАБУТТЯ I ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА (УЧАСТІ) У ГРОМАДСЬКІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПPABA ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЇЇ ЧЛЕНІВ
4.1. Членство в організації є добровільним.
4.2. Членами організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, що знаходяться в Україні на законних підставах, які досягли 14 років, підтримують мету i завдання організації та визнають її Статут.
4.3. Прийом у члени організації проводиться на підставі заяви. Заява розглядасться правлінням, яке приймає рішення відповідно до Статуту.
4.4. Права члена організації:
— обирати i бути обраним у керівні органи організації, брати участь у всіх заходах, що проводяться організацією;
— брати участь у роботі постійних та тимчасових комісій, створених за рішенням уповноважених органів організації;
— звертатися до органів організації із запитами та пропозиціями з питань, пов’язаних із діяльністю організації, одержувати відповіді;
— оскаржувати рішення, дії, бездіяльність керівних органів організації, подавати заяви, заперечення i скарги на прийняті ними рішення до правління та вимагати розгляду скарг та заяв на загальних зборах;
— звертатися до органів організації за допомогою у захисті своїх прав та законних інтересів.
4.5. Члени організації зобов’язані:
— дотримуватись положень Статуту організації;
— виконувати рішення керівних органів організації;
— своєчасно сплачувати вступні та членські внески в розмірах та у строки, що встановлюються правлінням організації;
— сприяти здійсненню завдань організації;
— брати участь у заходах, що проводяться організацією.
4.6. Членство в організації припиняється у випадках:
— виходу із організації за власним бажанням;
— виключення із організації (за рішенням правління, у зв’язку із порушенням вимог статуту, aбo якщо діяльність члена суперечить меті та завданням організації, aбo якщо член втратив зв’язок із організацією без поважних причин чи за систематичну несплату членських внесків).
5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
5.1. Органами управління організацією є загальні збори членів організації та правління.
5.2. Загальні збори членів організації (далі — загальні збори) є вищим органом організації, який вправі приймати рішення з будь-яких питань її діяльності, у тому числі i з тих, що передані загальними зборами до компетенції правління.
5.3. У загальних зборах беруть участь її члени. Кожний член організації має один голос. Збори вважаються повноважними, якщо на них присутні не менше половини членів організації aбo їx представники з числа членів організації.
5.4. Чергові загальні збори скликаються правлінням не рідше одного разу на рік. Загальні збори розглядають питання, винесені на їx розгляд правлінням, а також членами організації, яким належить не менш ніж 10 відсотків голосів на загальних зборах.
5.5. Позачергові загальні збори скликаються при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси організації правлінням, а також в інших випадках, передбачених Статутом та законодавством.
5.6. Не менш як одна десята частина членів організації мають право ініціювати перед Правлінням скликання позачергових загальних зборів. Якщо вимога членів організації про скликання загальних зборів не виконана, ці члени мають право самі скликати загальні збори.
5.7. До виключної компетенції загальних зборів належить вирішення наступних питань:
5.7.1. Визначення основних напрямків діяльності організації, затвердження її планів та звітів про їx виконання.
5.7.2. Внесення i затвердження змін до установчих документів організації.
5.7.3. Затвердження зразків печаток, штампів, емблеми, логотипа та інших зразків реквізитів організації.
5.7.4. Прийняття рішення про припинення діяльності організації.
5.7.5. Обрання правління організації та відкликання правління aбo окремих членів правління.
5.7.6. Визначення порядку та способів реалізації права власності та контролю за її реалізацією.
5.8. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини членів загальних зборів. З питань, передбачених п. 5.7.2. (внесення змін до статуту), п. 5.7.4. (прийняття рішення про припинення), п.5.7.5., п.5.7.6. рішення загальних зборів вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більше 3/4 членів організації.
5.9. Рішення, прийняті загальними зборами з дотриманням вимог Статуту, внутрішніх документів та законодавства, обов’язкові для всіх інших органів управління організації та членів організації.
5.10. На засіданнях загальних зборів із числа присутніх членів Громадської організації обирається голова зборів. Хід загальних зборів протоколюється. Протоколи засідань загальних зборів ведуться секретарем загальних зборів, підписуються головою i секретарем.
5.11. Правління організації є керівним колегіальним органом організації на період між загальними зборами, який виконує функції з управління його поточною, організаційною діяльністю. Правління обирається на строк 5 (п’ять) років. Після збігу строку повноважень правління його повноваження діють до моменту обрання нового складу правління aбo подовжується строк його повноважень загальними зборами.
5.12. Правління підзвітне загальним зборам i організовує виконання їx рішень. Правління діє від імені організації в межах, передбачених Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством.
5.13. Правління очолює голова правління, який має заступника. Голова правління та його заступник обираються загальними зборами.
5.14. Структура правління, його склад та адміністративні функції кожного його члена затверджуються загальними зборами. Члени правління є підзвітними загальним зборам i несуть відповідальність перед ними за діяльність організації та належне виконання своїх посадових обов’язків.
5.15. До компетенції правління відноситься:
5.15.1. Організація виконання рішень загальних зборів.
5.15.2. Скликання загальних зборів та формування їx порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції зборів та підготовка проектів рішень з цих питань до зборів.
5.15.3. Підготовка та подання рекомендацій загальним зборам щодо визначення основних напрямків діяльності організації затвердження планів i звітів про їx виконання, інших пропозицій із питань діяльності організації.
5.15.4. Затвердження поточних планів діяльності організації та заходів, необхідних для їx виконання.
5.15.5. Вирішення інших питань, крім тих, що відносяться до виключної компетенції загальних зборів.
5.16. Головує на засіданнях правління голова правління.
5.17. Уci питання, що входять до компетенції правління, вирішуються колегіально на засіданнях правління. Засідання скликаються Головою правління. Про час місце, та порядок денний засідання члени правління повідомляються заздалегідь.
5.18. Кожен член правління може виступати з ініціативою про прийняття рішень із будь-яких питань, що входять компетенції правління.
5.19. Рішення правління вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість із складу правління.
5.20. Голова правління здійснює оперативне управління справами організації в межах, встановлених статутом, загальними зборами та правлінням, та в межах своєї компетенції i повноважень забезпечує виконання циx рішень.
5.21. Голова правління:
5.21.1. Діє від імені організації без довіреності та представляє організацію у її відносинах з іншими особами.
5.21.2. Видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи організації.
5.21.3. Організовує документообіг, діловодство, ведення звітності організації.
5.21.4. Вчиняє від імені організації правочини, укладає та підписує від її імені договори та довіреності.
5.21.5. Організовує роботу правління.
5.21.6. Вирішує інші питання діяльності організації відповідно до мети i основних завдань її діяльності, віднесені до його компетенції внутрішніми документами організації та Статутом, приймає за цими питаннями будь-які інші рішення aбo виконує будь-які інші дії, крім тих, що відносяться до компетенції інших органів управління організації, правління та загальних зборів.
5.21.7. Звітує про роботу правління перед членами організації під час загальних зборів.
Звітування проводиться на чергових загальних зборах. Позачергове звітування проводиться на вимогу не менш як двох третин членів організації.
5.22. Рішення, дії, бездіяльність керівних органів організації можуть бути оскаржені членом (членами) організації. Скарги на рішення, дії, бездіяльність голови правління можуть бути подані до правління організації aбo винесені на розгляд загальних зборів. У разі незгоди з рішенням правління організації щодо скарги, aбo інші рішення, дії, бездіяльність правління членом (членами) можуть бути оскаржені до загальних зборів.
5.23. Член організації не має права голосу при вирішенні загальними зборами питань щодо вчинення з ним правочину та щодо cпopy між ним i організацією.
5.24. Скарга підлягає розгляду протягом одного місяця, а в разі її розгляду загальними зборами не пізніше ніж на найближчих загальних зборах, якщо скарга подана за 10 (десять) днів до моменту їx скликання. У разі пропуску вказаного строку подання скарги загальним зборам вона розглядається на наступних загальних зборах незалежно від строку їx проведення. Про результати розгляду скарги скаржник за його вимогою повідомляється письмово.
6. ДЖЕРЕЛА НАДХОДЖЕННЯ I ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ТА ІНШОГО МАЙНА ОРГАНІЗАЦІЇ, ПОРЯДОК ЗВІТНОСТІ, КОНТРОЛЮ, ЗДІЙСНЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА ІНШОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, НЕОБХІДНОЇ ДЛЯ ВИКОНАННЯ СТАТУТНИХ ЗАВДАНЬ
6.1. Власність організації:
6.1.1. Організація для виконання своєї статутної мети (цілей) має право володіти, користуватися i розпоряджатися коштами та іншим майном, яке відповідно до закону передане його членами (учасниками) aбo державою, набуте як членські внески, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями, набуте в результаті підприємницької діяльності, створених нею юридичних осіб (товариств, підприємств), а також майном, придбаним за рахунок власних коштів, тимчасово наданим у користування (крім розпорядження) чи на інших підставах, не заборонених законом.
6.1.2. Право власності організація реалізовує на загальних зборах в порядку, передбаченому законом та Статутом. Окремі функції щодо управління майном за рішенням загальних зборів можуть бути покладені на створені ним відповідно до Статуту керівні органи (правління), юридичні особи (товариства, підприємства), відокремлені підрозділи організації aбo пepeдaчі громадським спілкам, утвореним із участю організації.
6.2. Здійснення права власності:
6.2.1. Право власності організації реалізують загальні збори в порядку, передбаченому законодавством та статутом.
6.2.2. Окремі функції щодо господарського управління майном покладаються загальними зборами на створювані ними органи, місцеві осередки aбo передаються спілкам об’єднань громадян.
6.2.3. Функції щодо господарського управління майном покладаються на правління організації.
6.2.4. Доходи aбo майно організації не підлягають розподілу між її засновниками, учасниками aбo членами та не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого засновника, учасника aбo члена організації, її посадових осіб (крім оплати їx праці та відрахувань на соціальні заходи).
6.3. Організація та створені нею юридичні особи (товариства, підприємства) зобов’язані вести бухгалтерський облік, фінансову та статистичну звітність, бути зареєстрованими в органах доходів i зборів та сплачувати у бюджет обов’язкові платежі відповідно до закону.
6.4. Керівні органи у відповідності до компетенції, визначеної цим Статутом та внутрішніми документами організації, зобов’язані:
6.4.1. Зберігати правоустановчі документи, документи, в яких міститься інформація про діяльність, яка виконувалася відповідно до мети (цілей) та завдань; інформацію та відомості, достатні для ідентифікації згідно з вимогами закону, кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), у тому числі засновників, керівників, керівних органів та довірених осіб. Ця інформація не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом.
6.4.2. Готувати річні фінансові звіти із зазначенням детального аналізу доходів і витрат.
6.4.3. Здійснювати заходи контролю, щоб забезпечити зарахування i витрачання повністю всіх коштів у спосіб, що узгоджується з цілями та завданнями заявленої діяльності громадського об’єднання.
6.4.4. Забезпечити ведення обліку та зберігання не менше п’яти років ycix необхідних облікових документів стосовно внутрішніх та міжнародних операцій, а також інформацію, зазначену в пунктах 6.4.1. i 6.4.2., та надавати її компетентним державним органам на відповідний запит, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
6.3.5. Контроль за фінансовою діяльністю організації здійснюється загальними зборами.
7. ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ, ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ
7.1. Організація може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням правління згідно зі Статутом.
7.2. Відокремлені підрозділи організації не є юридичними особами, крім випадків, передбачених законом.
7.3. Відокремлені підрозділи утворюються та здійснюють свою діяльність на основі цього Статуту. Відокремлені підрозділи можуть мати своє положення, що затверджусться правлінням, яке містить інформацію про найменування відокремленого підрозділу, назву керівних (та в разі потреби контролюючих) органів, порядок обрання (призначення), строк повноважень, перелік повноважень керівних (та в разі потреби контролюючих) органів. Положення про відокремлений підрозділ не може суперечити законам та Статуту.
7.4. Відомості про утворені відокремлені підрозділи подаються до уповноваженого органу з питань ресстрації за місцезнаходженням організації в порядку, визначеному діючим законодавством.
7.5. Про закриття відокремленого підрозділу організація подає до уповноваженого органу з питань ресстрації відповідне повідомлення, у відповідності до діючого законодавства.
8. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
8.1. Організація у відповідності зі своїми статутними завданнями має право на здійснення міжнародних зв’язків та діяльності у порядку, передбаченому статутом, чинним законодавством.
8.2. Міжнародна діяльність організації здійснюсться шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать законодавству України, нормам i принципам міжнародного права.
8.3. Організація організовує обмін делегаціями, організовує за участю іноземних партнерів турніри, змагання, конференції, виставки, ярмарки, відряджає своїх представників для участі у відповідних заходах за межами України; проводить спільно з іноземними організаціями дослідження у відповідності з напрямками своєї діяльності, публікує їx результати; реалізовує iнші спільні програми та проекти за участю іноземних партнерів та міжнародних організацій, що не суперечить чинному законодавству України.
9. ПОРЯДОК ІІРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО САМОРОЗПУСКУ АБО РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, А ТАКОЖ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ЇЇ КОШТІВ ТА ІНШОГО МАЙНА, ЩО ЗАЛИШИЛОСЯ ПІСЛЯ САМОРОЗПУСКУ
9.1. Припинення діяльності організації проводиться:
9.1.1. За рішенням загальних зборів організації шляхом саморозпуску aбo реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об’єднання такого самого статусу.
9.1.2. За рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) організації.
9.2. Припинення діяльності організації має наслідком припинення юридичної особи у порядку, встановленому законом.
9.3. Загальні збори мають право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск). Рішення про саморозпуск приймається, якщо за це проголосувала дві третини членів організації. Загальні збори, яки прийняли рішення про саморозпуск, створюють ліквідаційну комісію або доручають правлінню здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення організації як юридичноі особи, а також приймають рішення щодо використання коштів та майна організації після її ліквідації.
9.4. Організація подає (надсилає) рішення про саморозпуск до уповноваженого органу з питань реєстрації.
9.5. З дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських організацій запису про рішення організації про саморозпуск розпочинається її припинення як юридичної особи та набуває повноважень ліквідаційна комісія.
9.6. Реорганізація організації здійснюється шляхом її приєднання до іншого громадського об’єднання такого самого статусу у порядку, визначеному Цивільним кодексом України.
Вступ організації до складу громадської спілки не є реорганізацією i не має наслідком припинення її діяльності.
Про прийняті рішення щодо реорганізації шляхом приєднання реорганізоване громадське об’єднання повідомляє уповноважений орган з питань реєстрації у встановленому законодавством порядку.
9.7. З дня призначення ліквідаційної комісії до нeї переходять повноваження правління щодо управління справами організації.
Ліквідаційна комісія несе відповідальність за збитки, заподіяні нею організації, її учасникам (членам), а також третім особам.
Ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна організації, перелік пред’явлених кредиторами вимог, а також про результати їx розгляду.
Проміжний ліквідаційний баланс затверджується органом, який прийняв рішення про ліквідацію організації.
Виплата грошових сум кредиторам організації проводиться у порядку черговості, встановленою законом, відповідно до проміжного ліквідаційного балансу, починаючи від дня його затвердження, за винятком кредиторів четвертої черги, виплати яким проводяться зі спливом місяця від дня затвердження проміжного ліквідаційного балансу.
У разі недостатності в організації грошових коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія здійснює продаж майна організації.
9.8. Після завершення розрахунків із кредиторами ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс, який затверджується органом, що прийняв рішення про ліквідацію організації.
9.9. У разі саморозпуску організації її майно та кошти після задоволення вимог кредиторів передаються за рішенням організації на статутні або благодійні цілі іншому (кільком іншим) громадському об’єднанню, а в разі неприйняття такого рішення – зараховуються відповідно до закону до державного aбo місцевого бюджету.
9.10. У разі реорганізації організації її майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.
9.11. Ліквідація організації вважається завершеною, а організація такою, що припинила свою діяльність, з моменту внесення запису про це до державного реєстру.
10. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО CTATУTУ
10.1. Рішення про внесення змін та доповнень до Статуту організації приймаються більше 3/4 учасників загальних зборів.
10.2. Зміни до Статуту організації оформлюються у вигляді окремих додатків та шляхом викладення Статуту в новій редакції.
11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Цей Статут затверджується установчими загальними зборами та підписується засновниками.